Klachten/Geschillen

Wij streven er naar dat u voor de volle 100% tevreden bent bij ons. Maar mocht er iets mis zijn dan willen wij graag samen met u tot een oplossing komen.

Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk om hierover een korte uiteenzetting over de mail (of schriftelijk) te versturen voor kleinverbruik naar onze klantenservice (klantenservice@anode.nl), voor grootverbruik naar onze afdeling sales (info@anode.nl).

Hierdoor stelt u Anode Energie in staat om haar service continu te verbeteren. Onze klantenservice of salesafdeling zal binnen twee werkdagen op uw mail reageren.

Wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop onze klantenservice uw klacht heeft behandeld, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Energie en Water (www.geschillencommissie.nl) of aan de rechter. De Geschillencommissie biedt een goedkope mogelijkheid om geschillen tussen u en uw leverancier te beslechten. De vergoeding die u moet betalen wanneer u een geschil aan de commissie wilt voorleggen, wordt door ons aan u vergoed wanneer uw klacht door de commissie gegrond wordt verklaard.

Geschillencommissie

Onze klantenservice of salesafdeling is bereikbaar per e-mail of per post via:

 

Kleinverbuik Grootverbruik

E-mail: klantenservice@anode.nl  
Post: Anode Energie
T.a.v.: Afdeling Klantenservice
Postbus 9034  
3007 AA ROTTERDAM   

info@anode.nl
Anode Energie
T.a.v.: Afdeling Sales
Postbus 9034  
3007 AA ROTTERDAM   

Vermeld bij vragen duidelijk uw klantnummer of administratienummer en persoonlijke gegevens.

Klachtentraject

  1. U ontvangt altijd binnen twee dagen na ontvangst van uw klacht een bevestiging.
  2. U ontvangt van Anode Energie gegarandeerd een voorstel voor een oplossing binnen 15 werkdagen na ontvangst van uw klacht.
  3. Bent u van mening dat Anode Energie uw klacht niet goed heeft behandeld dan kunt u de hulp inroepen van de onafhankelijke geschillencommissie:

Voor consumenten en zakelijke klanten: Geschillencommissie voor Energie en Water;

Anode Energie is uiteraard bij deze geschillencommissie aangesloten. Dit is een voorwaarde om uw klacht in behandeling te laten nemen bij bovenstaande geschillencommissie.

 

Aantal geschillen per jaar bij Anode Energie:

Jaar Aantal
2006 0
2007 0
2008 0
2009 0
2010 0
2011 1
2012 2
2014 0
2015 0
2016 0
2017 0